Mokymai gali būti grįsti teorija, gautos žinios – sunkiai pritaikomos praktikoje. O gali nutikti ir taip: auditorijoje – viskas aišku, bet... grįžus į darbo aplinką lyg kas būtų tas žinias ištrynęs iš atminties.
Visa tai negalioja Ritoldo mokymams.
Mūsų bendrovės vadovai, dalyvavę situacinio ir ugdomojo vadovavimo mokymuose, vertina pateiktos medžiagos aiškumą, logišką dėstymo seką, stiprų lektoriaus palaikymą ir metodiką, lemiančią dalyvių įsitraukimą. Tai padeda suprasti gautas teorines žinias ir išmokti naujų technikų.
Savitas lektoriaus braižas mokymams suteikia didelę pridėtinę vertę. Regėdami lektoriaus pavyzdį, dalyviai žymiai tvirčiau jaučiasi po mokymų grįžę į savo organizaciją ir joje kurdami naujus elgesio modelius.