Grįžtamojo ryšio teikimas ir darbuotojo veiklos vertinimas yra tapęs tarsi savaime suprantama šiuolaikinės organizacijos kultūros dalimi, tačiau šis procesas ne visada yra efektyvus. Nereta to priežastis – bendros veiklos vertinimo sistemos nebuvimas.
Praktika rodo, jog veiklos vertinimo pokalbio rezultatai labiausiai priklauso nuo trijų dalykų: 1. Veiklos vertinimo pokalbių vertės suvokimo. 2. Aiškių bei visiems vienodai suprantamų vertinimo kriterijų. 3. Vadovo gebėjimų tinkamai valdyti vertinamojo pokalbio procesą.
Vieningų vertinimo kriterijų sukūrimas – stiprus ir reikšmingas impulsas organizacinei kultūrai formuoti. Organizacijose tai tampa svarbiu instrumentu, kuris didina darbuotojo motyvaciją, iniciatyvumą ir bendrą sąmoningumą apie organizacijos veikimo principus bei jo asmeninį indėlį. Įdiegus veiklos vertinimo sistemas yra pastebimas padidėjęs darbuotojų įsitraukimas siekiant aukštesnių rezultatų.
Tikslas – suprasti veiklos vertinimo pokalbio būtinybę ir teikiamą naudą bei kartu su įmonės atstovais sukurti vieningus, aiškius ir visiems vienodai suprantamus darbuotojų veiklos vertinimo kriterijus.
Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų naudojimo taisyklėmis