VADOVAMS:
KOMANDOMS:
SITUACINĖ LYDERYSTĖ PRAKTIKOJE
Situacinio vadovavimo modelis yra skirtas aukščiausios ir vidurinės grandies vadovams. Jis moko analizuoti ir vertinti įvairias darbines situacijas, jų metu kylančius darbuotojo ir darbdavio poreikius bei parinkti tinkamiausią įtakos darymo stilių, kuris leis priimti veiksmingiausius sprendimus.
Mokymų programoje akcentuojamas vadovo kaip trenerio vaidmuo ugdant kompetentingus, motyvuotus ir lojalius darbuotojus. Šie mokymai padidins vadovo veiklos efektyvumą, ugdys palankų požiūrį į pokyčius ir norą drąsiai juos inicijuoti bei priimti sudėtingus, tačiau būtinus sprendimus.
Programoje ypatingas dėmesys skiriamas emociniam intelektui (Emotional Intelligence), kaip efektyvaus vadovavimo ir nuosekliai augančio rezultato užtikrinimui.
Tikslas – apibrėžti vadovo vaidmenį besikeičiančioje organizacijoje, išryškinti lankstumo ir adaptacijos poreikį žmonių tobulėjimui, stiprinti vadovo asmenines savybes ir vadovavimo įgūdžius.
Nauda jums:
• Nešališkas ir profesionalus įvairių darbinių situacijų vertinimas.
• Darbuotojo motyvų ir poreikių atpažinimas.
• Efektyviausio įtakos darymo stiliaus parinkimas esamai situacijai spręsti.
• Gebėjimas priimti veiksmingiausius vadovavimo sprendimus, leisiančius pasiekti geriausius rezultatus.
• Efektyvesnis vadovo veiklos organizavimas: tikslų nustatymas, vykdymo kontrolė, veiklos vertinimas, motyvacija ir grįžtamojo ryšio teikimas.
Trukmė – dvi dienos.
➥ AKTUALU? PASIKALBĖKIME
UGDOMASIS VADOVAVIMAS (KOUČINGAS)
Programa skirta vidurinės ir aukščiausios grandies vadovams.
Mokymų metu stiprinama jau esama vadovavimo ir įtakos darymo patirtis. Taip pat, atnaujinamas ir gilinamas supratimas apie koučingą.
Mokymų programa sukonstruota taip, kad jų metu kiekvienas dalyvis gali išsiaiškinti asmeninį, dominuojantį ugdomojo vadovavimo stilių bei atpažinti savo tobulintinas sritis. Taip pat, įvertinti taikomo ugdomojo vadovavimo stiliaus įtaką komandos veiklai ir rezultatams bei įgyti praktinių žinių dėl efektyvesnio ugdomojo vadovavimo įgūdžių pritaikymo savo darbe.
Vadovai supažindinami ir supraktiniu koučingo modeliu, kuris sukurtas atlikus įspūdingą tyrimą su 350 000 vadovų ir darbuotojų, stebint ir analizuojant efektyviausias vadovų elgsenas ir naudojamus įgūdžius.
Praktinių užsiėmimų metu mokomasi aštuonių žingsnių metodikos panaudojimo, kuri reikalinga skirtingose darbinėse situacijose. Aštuonių žingsnių koučingo metodika leidžia vadovui daryti įtaką kolegų elgseną ir ugdyti jų veiklos efektyvumą.
Tikslas – ugdyti praktinius ir labai efektyvius ugdomojo vadovavimo įgūdžius, kurių naudojimas užtikrina sėkmingą partnerystę ir bendradarbiavimą su darbuotojais siekiant aukštų veiklos rezultatų.
Nauda jums:
• Gebėjimas efektyviai pravesti ugdomuosius pokalbius su kolegomis ir pavaldiniais.
• Taiklus kolegų ir pavaldinių tobulėjimo poreikių, lūkesčių atpažinimas.
• Tinkamų klausimų uždavimo technikų taikymas.
• Profesionalus reagavimas ir sudėtingų darbinių situacijų valdymas.
• Esamos vadovavimo bei įtakos darymo patirties sustiprinimas.
Trukmė – dvi dienos.
➥ AKTUALU? PASIKALBĖKIME
POZITYVIOJI LYDERYSTĖ
Pozityvaus požiūrio organizacijoje sklaida ženkliai pagerina santykius su kolegomis, klientais, vadovu. Pozityvumas, kaip situacijų vertinimo, vertybių ir veikimo modelis, yra „užkrečiamas“ ir plinta organizacijoje skatindamas produktyvumą, ugdydamas darbuotojų moralę, motyvuodamas siekti didesnių rezultatų.
Mokymų programa paremta trimis esminiais elgsenos principais:
1. Pasitikėjimo sukūrimu.
2. Pozityvių pasikeitimų akcentavimu.
3. Suklydus – energijos nukreipimu tikslui pasiekti.
Tikslas – formuoti nuostatas ir supratimą, kad pozityvaus požiūrio ir pasitikėjimu grįstų santykių dėka, aukštesni rezultatai yra pasiekiami lengviau ir per trumpesnį laiką.
Nauda jums:
• Gebėjimas taikyti pozityvių santykių kūrimo technikas savo darbinėje aplinkoje.
• Įgūdis pastebėti ir akcentuoti pozityvius pokyčius.
• Pagarba ir pasitikėjimu grįstų darbinių santykių kūrimas.
Trukmė – viena diena.
➥ AKTUALU? PASIKALBĖKIME
SUSIRINKIMŲ VEDIMAS (MODERAVIMAS)
Tai praktinė mokymų programa leidžianti efektyviai ir produktyviai inicijuoti, organizuoti ir vesti įvairios apimties bei skirtingų tipų ir tikslų turinčius susirinkimus.
Moderuojamasis susirinkimas yra grupės žmonių diskusija, kurios metu lyderis pasinaudoja dalyvaujančių asmenų patirtimi, įžvalgomis, išradingumu ar žiniomis tam, kad būtų pasiektos visiems priimtinos išdavos, t.y. geriau įsisavintos žinios, veiklos planas ar pardavimų strategija, klientų poreikių sąrašas ar kt.
Efektyvus susirinkimų moderavimas užtikrina darbuotojų įtraukimą į sprendimo priėmimo procesą, kas lemia jų aukštesnę motyvaciją siekiant išsikeltų tikslų.
Tikslas – ugdyti praktinius ir efektyvius susirinkimų vedimo ir auditorijos valdymo įgūdžius.
Nauda jums:
• Įgyjamas įgūdis tinkamai pasiruošti susirinkimams.
• Gebėjimas efektyviau valdyti susirinkime vykstančius procesus: naudoti klausimų formulavimo, idėjų generavimo, emocijų valdymo, apibendrinimo, dalyvių atsakomybės prisiėmimo, grįžtamojo ryšio teikimo technikas.
Trukmė – viena diena.
➥ AKTUALU? PASIKALBĖKIME
AUGIMO IR VEIKLOS VERTINIMO POKALBIAI
Programa skirta vadovams, siekiantiems lengvai bei efektyviai įgyvendinti vertinamuosius veiklos pokalbius su savo darbuotojais. Mokymų metu ugdomi praktiniai šio pokalbio organizavimo ir vedimo įgūdžiai.
Patirtis rodo, jog metinio pokalbio rezultatai ir vertė priklauso nuo vadovo gebėjimų tinkamai valdyti šį procesą. Teisingai pravestas tobulėjimo ir veiklos vertinimo pokalbis padeda suprasti abipusius vadovo ir darbuotojo lūkesčius, ugdo darbuotojo motyvaciją, tikslingai nukreipia jo asmeninių kompetencijų ugdymą.
Tikslas – ugdyti praktinius darbuotojų augimo ir veiklos vertinimo pokalbių įgūdžius, kurių naudojimas užtikrina sėkmingą partnerystę ir bendradarbiavimą siekiant aukštų asmeninių ir organizacijos rezultatų.
Nauda jums:
• Darbuotojų asmeninio tobulėjimo ir veiklos vertinimo kriterijų išgryninimas.
• Darbuotojo tobulėjimo ir veiklos vertinimo pokalbio struktūros bei plano pasirengimas.
• Gebėjimas identifikuoti efektyvius ir ne efektyvius darbuotojo darbo rezultatus bei susitarti dėl lūkesčių ar reikalingų pokyčių ateityje.
Trukmė – viena diena.
➥ AKTUALU? PASIKALBĖKIME
GRĮŽTAMOJO RYŠIO POKALBIAI
Mokymų programa skirta visų lygių vadovams.
Norėdami būti sėkmingi, turime nuolat tobulėti ir mokytis naujų įgūdžių bei kompetencijų. Tam yra būtinas grįžtamasis ryšys iš mus supančių kolegų, vadovų. Vis tik, dar stinga organizacijų, kuriose darbuotojams būtų suteikiamas kokybiškas grįžtamasis ryšys tiek iš vadovų, tiek iš kolegų. Priežastys labai žmogiškos – mūsų kultūroje vis dar nėra įprasta klausti grįžtamojo ryšio apie save ir dalintis teigiamu ar neigiamu grįžtamuoju ryšiu su kitais. Ypač kalbėti apie tobulintinus dalykus ir juos priimti – emociškai sunku.
Šių mokymų metu mokomasi klausti, išsakyti ir priimti grįžtamąjį ryšį tinkamu, konstruktyviu būdu. Tobulindami grįžtamojo ryšio išsakymo ir priėmimo įgūdžius, padėsite augti tiek sau, tiek jus supantiems žmonėms.
Tikslas – ugdyti gebėjimus teikti konstruktyvų grįžtamąjį ryšį kolegoms, pavaldiniams bei vadovams ir mokėti priimti grįžtamąjį ryšį iš kitų.
Nauda jums:
• Gebėjimas taikyti pozityvaus ir ne visada patogaus – negatyvaus grįžtamojo ryšio teikimo technikas.
• Ugdomas įgūdis prašyti kolegų bei pavaldinių suteikti grįžtamąjį ryšį.
• Sušvelninamas ar eliminuojamas gynybos mechanizmas, kuris apsunkina poreikį išsakyti ir priimti grįžtamąjį ryšį iš kitų žmonių.
• Skatinamas kolegų, pavaldinių atvirumas ir abipusis pasitikėjimas.
Trukmė – viena diena.
➥ AKTUALU? PASIKALBĖKIME
VIEŠAS KALBĖJIMAS IR ĮTAIGI PREZENTACIJA
Mokymai skirti visų lygių vadovams, siekiantiems tobulinti savo lyderystės kompetencijas.
Viena iš pagrindinių vadovo kompetencijų – tai įgūdis daryti įtaką savo darbuotojams. Būtent viešasis kalbėjimas ir įtaigi prezentacija tampa veiksmingu įrankiu siekiant įkvėpti savo darbuotojus siekti iškeltų tikslų ir pasitikėti savo vadovu.
Viešo kalbėjimo tikslas yra ganėtinai paprastas – paveikti, įtikinti ir paskatinti veikti. Argumentų logika ir svarumas, žodžių išdėstymas bei būdas, kaip jie išsakomi, bendras vaizdinis poveikis, charizmatiškas kalbančiojo nuoširdumas – tai priemonės, kurios padedadaryti įtaką auditorijai ir pasiekti tikslus.
Mokymų metu susipažinsime su šiuolaikinėmis iškalbos lavinimo technikomis, analizuosime ir tobulinsime asmeninius kalbos trūkumus bei mokysimės pasirinkti tinkamiausius metodus, kurie padės pasiekti užsibrėžtą pranešimo tikslą.
Tikslas – tobulinti ir ugdyti įtaigaus viešo kalbėjimo ir įtakos darymo auditorijai įgūdžius.
Nauda jums:
• Gebėjimas sukurti teigiamą pirmąjį įspūdį pasitelkiant šiuolaikiškus metodus.
• Tikslingas viešojo kalbėjimo technikų taikymas: klausimų formulavimas, dalyvių įtraukimas, emocijų valdymas, apibendrinimo ir grįžtamojo ryšio teikimas.
• Taiklus auditorijos poreikių atpažinimas ir jų atliepimas prezentacijos metu.
• Įgūdis, kiek įmanoma natūraliau ir įtikinamiau valdyti prezentacijos procesą ir eigą.
Trukmė – dvi dienos.
➥ AKTUALU? PASIKALBĖKIME
PROFESIONALUS BENDRAVIMAS SU KLIENTAIS
Mokymai skirti darbuotojams ar komandoms, kurie atsakingi už bendravimą ir bendradarbiavimą su organizacijos klientais.
Tai mokymai – treniruotė, kurios metu pristatomi veiksmingi efektyvaus bendravimo su klientais principai, metodai ir išbandyti įrankiai, kuriuos sukūrė geriausi klientų aptarnavimo specialistai–praktikai.
Mokymų programoje gausu realių situacijų nagrinėjimo bei darbinius atvejus imituojančių žaidimų, kurių pagalba įgyjami teoriniai bei ugdomi praktiniai profesionalaus bendravimo įgūdžiai. Gilinamasi ir į esminius streso bei konfliktinių situacijų valdymo niuansus.
Tikslas – formuoti mokymų dalyvių nuostatas ir suvokimą, skatinant pozityvesnį, efektyvesnį klientų aptarnavimą. Taip pat ugdyti darbuotojų emocinį intelektą, padėsiantį aiškiau suprasti ir valdyti konfliktus, asmenines emocijas bei kylantį stresą darbinėje aplinkoje.
Nauda jums:
• Taiklus kliento tipo identifikavimas ir bendravimo stiliaus parinkimas.
• Efektyvus kliento pasitikėjimą skatinančių verbalinių ir neverbalinių priemonių taikymas.
• Gebėjimas taikyti prieštaravimų įveikimo, konfliktinių situacijų valdymo ir sprendimų priėmimo technikas.
• Profesionalesnis ir aukštesnį klientų pasitenkinimą generuojantis aptarnavimo proceso valdymas.
Trukmė – viena diena.
➥ AKTUALU? PASIKALBĖKIME
ASMENINĖ LYDERYSTĖ PARDAVIMO PROCESE
Pardavimo srityje dirbančiam žmogui itin svarbu greitai tobulėti, neprarasti motyvacijos, ugdyti savo kompetencijas siekiant darnių ir draugiškų tarpusavio santykių su klientu bei komandos nariais.
Mokymų programos koncepcija padeda išlaisvinti darbuotojų energiją ir išradingumą, moko siekti asmeninių ir organizacijos keliamų tikslų. Ugdo asmeninę darbuotojo lyderystę ir padeda atrasti vidinę motyvaciją inicijuojant efektyvesnį ir rezultatyvesnį pardavimų procesą
Tikslas – tobulinti pardavimo įgūdžius bei formuoti supratimą ir nuostatas, kad tik asmeninės darbuotojo pastangos ir iniciatyvumas atneša rezultatus, kurių tikisi jis pats, komanda ir visa organizacija.
Nauda jums:
• Asmeninės lyderystės principų pažinimas ir įvaldymas pardaviminėje veikloje.
• Paveikių savimotyvacijos priemonių taikymas.
• Gebėjimas kurti aukštesnę pridėtinę vertę tiek klientui, tiek organizacijai pardavimo procese.
• Pardavimo įgūdžių tobulinimas: SPIN modelio praktinis taikymas, efektyvių klausimų formavimas, kliento poreikių išsiaiškinimas, susitikimo ar pokalbio užbaigimo technikų naudojimas, susitarimų pasiekimas ir įgyvendinimas.
Trukmė – dvi dienos.
➥ AKTUALU? PASIKALBĖKIME
KOUČINGO PRINCIPAI PARDAVIMO PROCESE
Mokymų metu supažindinama su praktiniu koučingo pokalbio modeliu, kuris padeda daryti įtaką klientui ir ugdyti pozityvų požiūrį į tolimesnį rezultatyvų bendradarbiavimą. Per praktinius užsiėmimus yra mokomasi taikyti koučingo proceso žingsnius skirtingose darbinėse situacijose. Stiprinami įtakos darymo įgūdžiai, gilinamas koučingo supratimas.
Tikslas – tobulinti pardavimo įgūdžius pasitelkiant koučingo procesą, kurio naudojimas užtikrina sėkmingą ilgalaikį bendradarbiavimą su savo klientais.
Nauda jums:
• Gebėjimas taikyti koučingo pokalbio principus pardavimo procese.
• Sėkmingų ir ilgalaikių bendradarbiavimo santykių su savo klientais kūrimas.
• Efektyvus sudėtingų, iššūkius keliančių pardaviminių situacijų valdymas.
• Gebėjimas kurti aukštesnę pridėtinę vertę tiek klientui, tiek organizacijai pardavimo procese.
Trukmė – dvi dienos.
➥ AKTUALU? PASIKALBĖKIME
EFEKTYVI PREZENTACIJA IR ĮTAKA AUDITORIJAI
Pagarba, kurią auditorija jaučia kalbančiajam, gali virsti į pagarbą jo skelbiamai idėjai, o nuomonės ir buvę išankstiniai nusistatymai gali pakisti akimirksniu.
Viešo kalbėjimo tikslas yra ganėtinai paprastas – paveikti, įtikinti ir paskatinti veikti. Argumentų logika ir svarumas, žodžių išdėstymas bei būdas, kaip jie išsakomi, bendras vaizdinis poveikis, charizmatiškas kalbančiojo nuoširdumas – tai priemonės, kurios padeda daryti įtaką auditorijai ir pasiekti tikslus.
Mokymų metu susipažinsime su šiuolaikinėmis iškalbos lavinimo technikomis, analizuosime ir tobulinsime asmeninius kalbos trūkumus bei mokysimės pasirinkti tinkamiausius metodus, kurie padės pasiekti užsibrėžtą pranešimo tikslą.
Tikslas – tobulinti ir ugdyti įtaigaus viešo kalbėjimo ir įtakos darymo auditorijai įgūdžius.
Nauda jums:
• Gebėjimas sukurti teigiamą pirmąjį įspūdį pasitelkiant šiuolaikiškus metodus.
• Tikslingas viešojo kalbėjimo technikų taikymas: klausimų formulavimas, dalyvių įtraukimas, emocijų valdymas, apibendrinimo ir grįžtamojo ryšio teikimas.
• Taiklus auditorijos poreikių atpažinimas ir jų atliepimas prezentacijos metu.
• Įgūdis, kiek įmanoma natūraliau ir įtikinamiau valdyti prezentacijos procesą ir eigą.
Trukmė – dvi dienos.
➥ AKTUALU? PASIKALBĖKIME
MŪSŲ KOMANDOS VERTYBĖS
Programa skirta mažai ar vidutinio dydžio komandai, kuriai svarbus vieningumo jausmas, noras geriau pažinti vienas kitą ir ambicija sklandžiai bei efektyviai siekti užsibrėžtų tikslų.
Komandos vertybių identifikavimas ir komandiškumo puoselėjimas yra svarbus siekiant geresnio tarpusavio supratimo ir nuoširdaus komandos bendradarbiavimo. Įvardintos ir kartu priimtos komandos narių vertybės moko labiau suprasti šalia esančius žmones, suvokti, kokius lūkesčius įprastai jie kelia sau ir kitiems, kokiu būdu siekia rezultato, kas juos motyvuoja darbe ir asmeniniame gyvenime.
Aiškios komandos vertybės – tai pamatas sėkmingam darbui tiek kartu, kaip komandai, tiek ir individualiai, kaip komandos nariui, kad išsikelti tikslai būtų pasiekti sklandžiai ir laiku.
Tikslas – išsigryninti bendras komandos vertybes, kurių supratimas užtikrina sėkmingą bendradarbiavimą siekiant aukštų rezultatų.
Nauda jums:
• Aiškesnis visos komandos ir jos narių poreikių supratimas.
• Gebėjimas lanksčiau ir tikslingiau reaguoti į sudėtingesnes darbines situacijas bei priimti komandinius sprendimus.
• Didesnis komandos narių lojalumas ir pasididžiavimas savo komanda.
Trukmė – pusė dienos.
➥ AKTUALU? PASIKALBĖKIME
SKLANDI KOMUNIKACIJA IR BENDRADARBIAVIMAS
Programa skirta mažai ar vidutinio dydžio komandai, kuriai yra svarbus sklandus komandinis darbas bei komandos narių lūkesčių supratimas.
Įvardintos ir kartu priimtos komandinio darbo taisyklės padeda aiškiau pasidalinti atsakomybes, suprasti grįžtamojo ryšio teikimo svarbą ir gerinti tarpusavio supratimą, kas didina komandos produktyvumą ir padeda pasiekti išsikeltus tikslus.
Tikslas – išsigryninti lūkesčius ir kartu priimti komandinio darbo taisykles, kurių naudojimas gerina vidinę komunikaciją bei komandinį darbą, didina darbuotojų motyvaciją ir skatina įsitraukimą.
Nauda jums:
• Komandos narių lūkesčių sklandesnei komunikacijai ir bendradarbiavimui identifikavimas.
• Naujų komunikacijos ir bendradarbiavimo taisyklių bei darbo principų nustatymas ir diegimas pagal drauge parengtą planą.
• Didesnis komandos narių įsitraukimas į komandinius procesus, kas lemia narių lojalumą ir pasididžiavimą savo komanda.
Trukmė – viena diena.
➥ AKTUALU? PASIKALBĖKIME
GRĮŽTAMOJO RYŠIO POKALBIAI
Mokymų programa skirta komandoms, kurioms svarbus nuoseklus augimas – tiek individualiai, tiek komandoje.
Norėdami būti sėkmingi ir kurti komandišką pridėtinę vertę, turime nuolat tobulėti ir mokytis naujų įgūdžių. Tam yra būtinas grįžtamasis ryšys iš mus supančių žmonių – kolegų. Vis tik, dar stinga organizacijų, kuriose darbuotojams būtų suteikiamas kokybiškas grįžtamasis ryšys tiek iš vadovų, tiek iš kolegų. O priežastys labai žmogiškos – mūsų kultūroje vis dar nėra priimtina praktika klausti grįžtamojo ryšio apiesave ar dalintis teigiamu ar neigiamu grįžtamuoju ryšiu su kitais. Ypač kalbėti apie tobulintinus dalykus ir juos priimti – emociškai sunku.
Šių mokymų metu mokomasi klausti, išsakyti ir priimti grįžtamąjį ryšį tinkamu, konstruktyviu būdu. Tobulindami grįžtamojo ryšio išsakymo ir priėmimo įgūdžius, padėsite augti tiek asmeniškai, tiek komandiškai.
Tikslas – padėti suprasti grįžtamojo ryšio svarbą ir ugdyti gebėjimus teikti konstruktyvų grįžtamąjį ryšį kolegoms, pavaldiniams, vadovams bei mokėti priimti grįžtamąjį ryšį iš kitų.
Nauda jums:
• Gebėjimas taikyti pozityvaus ir ne visada patogaus – negatyvaus grįžtamojo ryšio teikimo technikas.
• Ugdomas įgūdis prašyti kolegų ar kitų komandos narių suteikti grįžtamąjį ryšį.
• Konstruktyvus grįžtamojo ryšio priėmimas.
• Skatinamas kolegų ir komandos narių atvirumas ir abipusis pasitikėjimas.
Trukmė – viena diena.
➥ AKTUALU? PASIKALBĖKIME
DARNIOS KOMANDOS FORMULĖ
Programa skirta komandai, kuriai yra svarbus sklandus komandinis darbas bei jos vadovui, norinčiam turėti motyvuotus darbuotojus.
Mokymų programa paremta situacinio vadovavimo principais. Mokymų turinys ir temos atrinktos taip, kad suformuotų aiškią komandos sampratą, detalizuoja jos pažinimo svarbą ir įtaką aukštiems komandinio darbo rezultatams pasiekti. Nagrinėjamas komandos tikslų ir vertybių reikšmingumas darbo efektyvumui didinti.
Tikslas – suprasti komandos gyvavimo etapus bei komandos narių lūkesčius juose ir taip užtikrinti sėkmingą bendradarbiavimą siekiant ambicingų komandinių rezultatų.
Nauda jums:
• Gebėjimas tiksliau įvertinti savo ir kolegų pasiruošimo lygį numatytoms užduotims atlikti.
• Skirtingų ir konkrečiai situacijai reikalingų bendravimo ir bendradarbiavimo stilių parinkimas ir pritaikymas.
• Pasitikėjimu grįstų komandinio darbo santykių kūrimas.
• Didesnis komandos narių įsitraukimas į komandinius procesus, kas lemia narių lojalumą ir pasididžiavimą savo komanda.
Trukmė – viena diena.
➥ AKTUALU? PASIKALBĖKIME
POZITYVUMO ĮTAKA KOMANDOS PRODUKTYVUMUI
Pagrindinė mokymų programos idėja – ugdyti pozityvų asmeninį požiūrį. Pozityvūs požiūrio pasikeitimai ženkliai pagerina santykius su kolegomis, klientais ir vadovu. Šie pasikeitimai yra „užkrečiami“ ir plinta skatindami organizacijoje produktyvumą, ugdo darbuotojų moralę, skatina siekti didesnių tikslų.
Mokymų programa paremta trimis esminiais principais:
1. Pasitikėjimo sukūrimas.
2. Pozityvių pasikeitimų akcentavimas.
3. Suklydus – energijos nukreipimas tikslui pasiekti.
Tikslas – formuoti nuostatas ir supratimą, kad pozityvaus požiūrio ir sklandžių tarpusavio santykių dėka, aukštesnius rezultatus pasiekti yra lengviau ir greičiau.
Nauda jums:
• Gebėjimas taikyti pozityvių santykių kūrimo technikas tiek komandoje, tiek individualiai.
• Mokėjimas laiku ir tinkamai pastebėti pozityvius pokyčius. Atsiradusių pokyčių puoselėjimas.
• Pagarba ir pasitikėjimu grįstų komandinio darbo santykių kūrimas.
Trukmė – viena diena.
➥ AKTUALU? PASIKALBĖKIME