Koučingo principai pardavimo procese

Mokymų metu supažindinama su praktiniu koučingo pokalbio modeliu, kuris padeda daryti įtaką klientui ir ugdyti pozityvų požiūrį į tolimesnį rezultatyvų bendradarbiavimą. Per praktinius užsiėmimus yra mokomasi taikyti koučingo proceso žingsnius skirtingose darbinėse situacijose. Stiprinami įtakos darymo įgūdžiai, gilinamas koučingo supratimas.

Tikslas – tobulinti pardavimo įgūdžius pasitelkiant koučingo procesą, kurio naudojimas užtikrina sėkmingą ilgalaikį bendradarbiavimą su savo klientais.

Nauda jums:
•  Gebėjimas taikyti koučingo pokalbio principus pardavimo procese.
•  Sėkmingų ir ilgalaikių bendradarbiavimo santykių su savo klientais kūrimas.
•  Efektyvus sudėtingų, iššūkius keliančių pardaviminių situacijų valdymas.
•  Gebėjimas kurti aukštesnę pridėtinę vertę tiek klientui, tiek organizacijai pardavimo procese.

Trukmė – dvi dienos.


KITOS TEMOS KOMANDOMS:

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies).
Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.
Susipažinkite su slapukų naudojimo taisyklėmis