KLIENTŲ APTARNAVIMO STANDARTŲ KŪRIMAS
Klientų aptarnavimui keliami vis didesni lūkesčiai, o teigiama vartotojų patirtis ir įvertinimas dažnai lemia verslo reputaciją bei įmonės konkurencinį pranašumą. Tad klaidoms ir profesionalumo stygiui lieka vis mažiau tolerancijos.
Praktika rodo, jog klientų aptarnavimo standarto sukūrimas ir darbuotojų kompetencijos tobulinimas, siekiant užtikrinti kokybišką paslaugų teikimą, yra būtinas žingsnis kiekvienai įmonei. Būtent individualus klientų aptarnavimo standarto diegimas ir savalaikis jo tobulinimas, leidžia organizacijai laiku prisitaikyti prie sparčiai kintančių rinkos poreikių.
Tikslas – kartu su įmonės atstovais sukurti išsamų, aiškų bei lengvai pritaikomą klientų aptarnavimo standartą ir efektyviai bei suprantamai jį pristatyti įmonės darbuotojams.
Konsultantė – Daiva Palovytė–Dovydaitienė.
➥ AKTUALU? PASIKALBĖKIME
VEIKLOS VERTINIMO SISTEMOS KŪRIMAS (KPI)
Grįžtamojo ryšio teikimas ir darbuotojo veiklos vertinimas yra tapęs tarsi savaime suprantama šiuolaikinės organizacijos kultūros dalimi, tačiau šis procesas ne visada yra efektyvus. Nereta to priežastis – bendros veiklos vertinimo sistemos nebuvimas.
Praktika rodo, jog veiklos vertinimo pokalbio rezultatai labiausiai priklauso nuo trijų dalykų:
1. Veiklos vertinimo pokalbių vertės suvokimo.
2. Aiškių bei visiems vienodai suprantamų vertinimo kriterijų.
3. Vadovo gebėjimų tinkamai valdyti vertinamojo pokalbio procesą.
Vieningų vertinimo kriterijų sukūrimas – stiprus ir reikšmingas impulsas organizacinei kultūrai formuoti. Organizacijose tai tampa svarbiu instrumentu, kuris didina darbuotojo motyvaciją, iniciatyvumą ir bendrą sąmoningumą apie organizacijos veikimo principus bei jo asmeninį indėlį. Įdiegus veiklos vertinimo sistemas yra pastebimas padidėjęs darbuotojų įsitraukimas siekiant aukštesnių rezultatų.
Tikslas – suprasti veiklos vertinimo pokalbio būtinybę ir teikiamą naudą bei kartu su įmonės atstovais sukurti vieningus, aiškius ir visiems vienodai suprantamus darbuotojų veiklos vertinimo kriterijus.
Konsultantė – Aida Gudaitienė.
➥ AKTUALU? PASIKALBĖKIME
INDIVIDUALUS KONSULTAVIMAS (ASMENINIS KOUČINGAS)
Individuali konsultacija – tai jums skirtas laikas. Mentorystės ar koučingo sesijos – efektyvus būdas atsakyti į iškilusius klausimus, išsigryninti tikslus bei surasti tiesiausią kelią juos pasiekti.
Individualus konsultavimas ar asmeninis koučingas vadovams, tampa veiksmingu įrankiu siekiant diegti situacinės lyderystės ir koučingo kultūrą organizacijoje.
Konsultantė – Aida Gudaitienė.
➥ AKTUALU? PASIKALBĖKIME