Pardavimo srityje dirbančiam žmogui itin svarbu greitai tobulėti, neprarasti motyvacijos, ugdyti savo kompetencijas siekiant darnių ir draugiškų tarpusavio santykių su klientu bei komandos nariais.
Mokymų programos koncepcija padeda išlaisvinti darbuotojų energiją ir išradingumą, moko siekti asmeninių ir organizacijos keliamų tikslų. Ugdo asmeninę darbuotojo lyderystę ir padeda atrasti vidinę motyvaciją inicijuojant efektyvesnį ir rezultatyvesnį pardavimų procesą.
Tikslas – tobulinti pardavimo įgūdžius bei formuoti supratimą ir nuostatas, kad tik asmeninės darbuotojo pastangos ir iniciatyvumas atneša rezultatus, kurių tikisi jis pats, komanda ir visa organizacija.
Nauda jums: • Asmeninės lyderystės principų pažinimas ir įvaldymas pardaviminėje veikloje. • Paveikių savimotyvacijos priemonių taikymas. • Gebėjimas kurti aukštesnę pridėtinę vertę tiek klientui, tiek organizacijai pardavimo procese. • Pardavimo įgūdžių tobulinimas: SPIN modelio praktinis taikymas, efektyvių klausimų formavimas, kliento poreikių išsiaiškinimas, susitikimo ar pokalbio užbaigimo technikų naudojimas, susitarimų pasiekimas ir įgyvendinimas.
Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų naudojimo taisyklėmis