Profesionalus bendravimas su klientais

Mokymai skirti darbuotojams ar komandoms, kurie atsakingi už bendravimą ir bendradarbiavimą su organizacijos klientais.

Tai mokymai – treniruotė, kurios metu pristatomi veiksmingi efektyvaus bendravimo su klientais principai, metodai ir išbandyti įrankiai, kuriuos sukūrė geriausi klientų aptarnavimo specialistai–praktikai.  

Mokymų programoje gausu realių situacijų nagrinėjimo bei darbinius atvejus imituojančių žaidimų, kurių pagalba įgyjami teoriniai bei ugdomi praktiniai profesionalaus bendravimo įgūdžiai. Gilinamasi ir į esminius streso bei konfliktinių situacijų valdymo niuansus.

Tikslas – formuoti mokymų dalyvių nuostatas ir suvokimą, skatinant pozityvesnį, efektyvesnį klientų aptarnavimą. Taip pat ugdyti darbuotojų emocinį intelektą, padėsiantį aiškiau suprasti ir valdyti konfliktus, asmenines emocijas bei kylantį stresą darbinėje aplinkoje.

Nauda jums:
•  Taiklus kliento tipo identifikavimas ir bendravimo stiliaus parinkimas.
•  Efektyvus kliento pasitikėjimą skatinančių verbalinių ir neverbalinių priemonių taikymas.
•  Gebėjimas taikyti prieštaravimų įveikimo, konfliktinių situacijų valdymo ir sprendimų priėmimo technikas.
•  Profesionalesnis ir aukštesnį klientų pasitenkinimą generuojantis aptarnavimo proceso valdymas.

Trukmė – viena diena.


KITOS TEMOS KOMANDOMS:

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies).
Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.
Susipažinkite su slapukų naudojimo taisyklėmis